Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

GERMANY HAUL!!!


 Κορίτσια μου γεια σας!!! Τι μου κάνετε;;
Να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου καλή χρονιά με υγεία, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα. Σήμερα είμαι πίσω μ΄ ένα haul από Γερμανία όπου είχα πάει για Χριστούγεννα. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε:


1. Nyx Highlight and Contour pro palette (20€)

Η Nyx μ΄ έχει κερδίσει όσον αφορά την ποιότητα και την τιμή προϊόντων της. Διαθέτει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε πολύ καλές τιμές. Έτσι είπα να δοκιμάσω και την highlight and contour pro palette. Μέχρι στιγμής μ΄ έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Έχει μπει πια στην καθημερινή μου ρουτίνα στο μακιγιάζ.

2. Makeup Revolution - Ultra Eyeshadows Flawless (10€)



Μια παλέτα με γήινες αποχρώσεις πρέπει να διαθέτει κάθε κοπέλα. Η συγκεκριμένη παλέτα είναι ιδανική. Μπορείς να δημιουργήσεις τόσο καθημερινά μακιγιάζ όσο και πιο έντονα βραδινά. Αποτελείται από ματ σκιές αλλά και από σκιές με shimmer. Ιδανική για πολλά looks.

3. Zoeva - Cocoa Blend (21,75€)




Άλλη μία αγορά, η οποία σίγουρα θα μπει στα αγαπημένα Ιανουαρίου είναι η παλέτα σκιών Cocoa Blend από Zoeva. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω προϊόν από Zoeva και έχω μείνει έκπληκτη. Πραγματικά είναι μια παλέτα value for money. 

4. Sleek blush - Rose gold (6€)




Επόμενο προϊόν, το οποίο προστέθηκε στην συλλογή μου είναι ένα ρουζ από Sleek στην απόχρωση rose gold. Το συγκεκριμένο φημολογείται ότι είναι dupe για το ρουζ στην απόχρωση Orgasm από Nars.

5. Mary - Lou Manizer - The Balm (23€)




Έχω ακούσει τόσα γι΄ αυτό το highlighter, οπότε και μπήκα σε πειρασμό να το αγοράσω. Δικαίως λοιπόν το Mary - Lou Manizer είναι ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά, καθώς η απόδοσή του και η απόχρωσή του είναι καταπληκτική.

6. Nyx lingerie - Caschmire silk (8€)



Συνεχίζουμε με αγορές προϊόντων για τα χείλη. Επέλεξα ένα liquid lipstick από την σειρά lingerie της Nyx στην απόχρωση cashmire silk. Είναι ένα nude χρώμα, το οποίο ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες.

7. Nyx liquid Suede Metallic matte - Bikerbabe (8€)



Άλλη μια αγορά από την Nyx είναι ένα liquid lipstick από την σειρά Suede με μεταλλικό τελείωμα. Η απόχρωσή του είναι το biker babe και είναι ένα σκούρο μπορντώ χρώμα.

8. Mac Lipstick - Velvet Teddy (19,50€)




Πόσο αγαπώ τα ματ lipstick από Mac. Επέλεξα την απόχρωση velvet teddy από την ματ σειρά. Είναι ένα nude χρώμα και είναι ιδανικό για ένα φυσικό καθημερινό μακιγιάζ. 

9. Nyx conceal, correct, contour palette (12€)


Μια παλέτα με κορέκτορες δεν πρέπει να λείπει από κανένα νεσεσέρ. Μια καλή επιλογή είναι η παλέτα από Nyx. Για παράδειγμα με τον πράσινο κορέκτορα εξουδετερώνεις τις κοκκινίλες και με τον κόκκινο αποχρωματίζεις τους μαύρους κύκλους. 

10. Paradise extatic mascara - Loreal (12€)



Η loreal κυκλοφόρησε μια καινούρια μάσκαρα, την paradise extatic. Εδώ και τρεις βδομάδες που την έχω στα χέρια μου δεν έχω σταματήσει να την χρησιμοποιώ. Έχει τρίχινο βουρτσάκι, το οποίο δίνει όγκο και μήκος. Πραγματικά κάνει τις βλεφαρίδες σου να φαίνονται σαν ψεύτικες.

11. Super stay 24h Foundation - Maybelline (12€)


Η Maybelline εδώ και καιρό κυκλοφόρησε το super stay 24h foundation με νέα φόρμουλα. Υπόσχεται ματ αποτέλεσμα και πολύ καλή κάλυψη. 

12. Bettina Barty Hand and Body Lotion - Vanilla (3€)


Τελευταία μου αγορά ήταν μια ενυδατική σώματος και χεριών από την εταιρία Bettina Barty στην μυρωδιά βανίλια.

Αυτές ήταν λοιπόν οι αγορές κορίτσια μου από Γερμανία. Ελπίζω να σας άρεσε. Εάν θελήσετε κάποιο review για συγκεκριμένο προϊόν, δεν έχετε παρά να μου γράψετε κάτω στα σχόλια. Θα περιμένω.

Φιλιά!!!
Μαρία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...