Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΪΟΥ 2016!!!



Κορίτσια μου γεια σας!!!! Τι μου κάνετε;;; Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε;;; Η αλήθεια είναι ότι απείχα λίγο από τον κόσμο των blogs αλλά είχα ανάγκη να αφιερώσω λίγο χρόνο στον εαυτό μου. Είμαι λοιπόν πίσω σήμερα με τα αγαπημένα του μήνα. Πάμε να ξεκινήσουμε:


1.

Η The Nudes Palette από Maybelline έχει γίνει πια η προέκταση του χεριού μου. Έχω κάνει στην άκρη όλες τις άλλες παλέττες και χρησιμοποιώ αποκλειστικά τη συγκεκριμένη. Έχει γήινες αποχρώσεις και μπορώ να κάνω από ένα απλό καθημερινό μέχρι ένα βραδινό smokey μακιγιάζ. Περισσότερες λεπτομέρειες για την παλέτα θα βρείτε σε παλαιότερη ανάρτηση http://marosbeautyworld.blogspot.gr/2015/12/the-nudes-palette-by-maybelline.html#more

2.

Αγαπημένο προϊόν για τον Μήνα Μάϊο είναι το Honolulu από w7. Πρόκειται για ένα μπρόνζερ με γκρι υποτόνους κατάλληλο για κοψίματα. Είναι ιδανικό και για ανοιχτόχρωμες αλλά και πιο σκούρες επιδερμίδες.

3.

Υπέροχο, λατρεμένο άρωμα από Dior. Πρόκειται για το άρωμα Miss Dior, ένα αισθησιακό, αιθέριο άρωμα. Χαρακτηριστικό του είναι η ιδιαιτερότητά του καθώς η μυρωδιά του είναι μοναδική.

4.

Αγαπημένο βερνίκι γι΄ αυτόν τον μήνα είναι από Beauty Line Cosmetics το νούμερο 761. Ένα παστέλ χρωματάκι, χρώμα του κουφέτου θα έλεγα.

5.

Μία νέα μάσκαρα προστέθηκε στη συλλογή μου και μπήκε απευθείας στα αγαπημένα. Και δεν είναι άλλη από την Push up Drama από Maybelline. Μάσκαρα που κάνει ό,τι υπόσχεται. Δίνει απίστευτο μήκος και όγκο. Την έχω απλά λατρέψει.

6.

Και φυσικά θα κλείσω αυτή την ανάρτηση με ένα κραγιόν από την αγαπημένη Golden Rose από την σειρά Velvet Matt. Είναι το νούμερο 31 και έχει μια nude απόχρωση ιδανική για κάθε μέρα.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε. Έχουμε κάποιο κοινό;;; Θα περιμένω τα σχόλια σας
Φιλιά!!!




2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες επιλογές καταλαβαίνω γιατί μπήκαν στα αγαπημένα σου.... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Bronzer από w7 είναι κλασική αξία :D όπως και τα κραγιόν της golden rose :D αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου για τα δικά μου αγαπημένα του μήνα :) θα χαρώ να τα πούμε και εκει :D

    http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...