Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Empties vol.1

Γεια σας κορίτσια μου!!!
Τι κάνετε;;Πώς περνάτε;;;Εγώ επιτέλους τελείωσα με την εξεταστική και απολαμβάνω στιγμές χαλάρωσης. Σήμερα σας έχω ένα ποστ με empties. Γι ΄ αυτές που δεν γνωρίζουν, τα empties είναι άδειες συσκευασίες προϊόντων που σημαίνει ότι χρησιμοποίησα μέχρι τέλους τα προϊόντα και έχω ολοκληρωμένη άποψη γι΄ αυτά. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε:

Αρχικά επέλεξα από Loreal από την σειρά Elvive το σαμπουάν και conditioner στη μαύρη συσκευασία με δράση αργινίνης που είναι για ενδυνάμωση. Είναι για εύθραυστα, αδύναμα μαλλιά και υπόσχεται επανασύσταση της τρίχας, θρέψη από τη ρίζα και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσαν γιατί κάθισαν βαριά, για τα δικά μου τουλάχιστον μαλλιά, να τονίσω ότι έχω λεπτή τρίχα. Καθάριζαν καλά τα μαλλιά μου αλλά μου τα λάδωνε πολύ γρήγορα. Οπότε δεν θα τα ξαναπροτιμήσω.
Αντίθετα το σαμπουάν και conditioner στην άσπρη συσκευασία για ολική αναδόμηση με εξέπληξε ευχάριστα. Είναι για φθαρμένα μαλλιά χωρίς ζωντάνια και υπόσχεται επανασύσαστη δομής, αντοχή, ζωντάνια, απαλότητα, λάμψη. Από τότε που το δοκίμασα πραγματικά τα λάτρεψα. Κάνει αυτό που υπόσχεται, καθώς με την συχνή χρήση των συγκεκριμένων προϊόντων έχω δει βελτίωση στα μαλλιά μου. Είναι πολύ πιο δυνατά και λαμπερά.Τα συστήνω ανεπιφύλακτα.
Τελευταίο προϊόν για τα μαλλιά είναι το λαδάκι από garnier από την σειρά Fructis για βαμμένα μαλλιά. Το συγκεκριμένο λαδάκι μου άρεσε πάρα πολύ. Μου ενυδάτωνε τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει και έδινε ταυτόχρονα μια φυσική λάμψη. Θα το ξαναπροτιμήσω σίγουρα στο μέλλον.

Συνεχίζουμε με τρία προϊόντα ντεμακιγιάζ. Αρχικά τελείωσα το νεράκι από Bioderma. Τι να πω πια γι΄ αυτό το προϊόν. Εξαιρετικό, αφαιρεί πάρα πολύ καλά το μακιγιάζ, δεν τσούζει καθόλου και μακροπρόθεσμα κάνει πολύ καλό στην επιδερμίδα. Το αγαπώ.
Το νεράκι Micellaire από Loreal, όταν το πρωτοδοκίμασα μου άρεσε πάρα πολύ. Έκανε πολύ καλό ντεμακιγιάζ και δεν έτσουζε. Μετά όμως από περίπου δυο βδομάδες χρήση άρχιζε περιέργως να μου τσούζει τα μάτια πάρα πολύ. Οπότε και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Που και που το χρησιμοποιούσα μόνο για το υπόλοιπο πρόσωπο.
Ένα ακόμα προϊόν που λάτρεψα είναι το διφασικό νεράκι για ντεμακιγιάζ ματιών από Garnier. Εξαιρετικό, αφαιρεί και το πιο δύσκολο μακιγιάζ.

Τελείωσα επίσης και το αποσμητικό από Fa με το μωβ καπάκι. Υπόσχεται 48 ώρες προστασία και είναι χωρίς αλκοόλ. Μου άρεσε αρκετά, δεν διαρκεί βέβαια 48 ώρες σε καμιά περίπτωση. Και έχει και ένα ωραίο άρωμα φρεσκάδας.
Συνεχίζουμε με την σχετικά καινούρια  οδοντόκρεμα από Aim, την triple power gold. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου, Ένιωθα ότι δεν μου καθάριζε καλά τα δόντια οπότε και δεν θα την ξαναπροτιμήσω.
Ένα προϊόν που με απογοήτευεσε πλήρως είναι η μάσκα με πρόπολη από Apivita. Πρόκειται για μία μάσκα για βαθύ καθαρισμό για λιπαρές επιδερμίδες. Όταν την πρωτοδοκίμασα μου άρεσε γενικά, μετά όμως από 2-3 χρήσεις με το που την έβαζα αισθανόμουν ένα ελαφρύ τσούξιμο και όταν την έβγαζα το πρόσωπό μου ήταν κόκκινο χωρίς υπερβολές. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έφταιξε.
Έπειτα δοκίμασα το σέρουμ από Korre με άγριο τριαντάφυλλο που είναι για πρόσωπο και μάτια. Μου ενυδάτωνε πάρα πολύ καλά το πρόσωπο. Το εφάρμοζα συνήθως το βράδυ πριν πέσω για ύπνο και το πρωί το δέρμα μου ήταν τόσο λαμπερό. Θα το αναζητήσω σίγουρα ξανά.
Τελείωσα επίσης από Nivea μια κρεμούλα ενυδάτωσης για πρόσωπο, σώμα και χέρια. Ήταν αρκετά καλή με αξαιρετική μυρωδιά, κλασική της Nivea.

Αγαπημένα μωρομάντηλα είναι αυτά από Carrefour με τα ροζ γράμματα. Είναι εξαιρετικά, είναι με εκχύλισμα aloe vera και χαμομήλι, χωρίς parabens και χωρίς alcohol.
Χρησιμοποίησα επίσης κάποιους δίσκους ντεμακιγιάζ από τα Jumbo. Αν και πολύ οικονομικοί δεν μου άρεσαν καθόλου. Με το που άρχιζα να κάνω το ντεμακιγιάζ αμέσως άρχιζαν να τρίβονται. Οπότε τα χρησιμοποίησα για να ξεβάφω τα νύχια.
Συνεχίζουμε με δύο μάσκες από την εταιρία Montagne Jennesse. Η μία είναι με ρόδι για βαθύ καθαρισμό. Η συγκεκριμένη μου άρεσε πάρα πολύ καθώς καθάριζε εξαιρετικά και έκανε την επιδερμίδα μου πάρα πολύ απαλή. Η άλλη είναι με μέντα. Λέει ότι είναι μία μάσκα, η οποία δίνει ζωντάνια στην επιδερμίδα και παράλληλα την κάνει λαμπερή. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η μυρωδιά της μέντας και μόλις την εφάρμοζα μου κρύωνε πάρα πολύ το δέρμα.
Δοκίμασα επίσης από Erre Due την κρέμα απολέπισης για λάμψη και αναζωογόνηση με κόκκους κερασιού και βιταμίνη E. Αρκετά καλή μπορώ να πω για ήπια απολέπιση και με κόκκους που δεν διαλύονται.
Τέλος δοκίμασα από μια γερμανική εταιρία την Rival de Loop κάτι αυτοκόλλητα για τη μύτη που υπόσχονται ότι αφαιρούν τα μαύρα στίγματα. Για να δεις όντως διαφορά δεν αρκεί ένα αυτοκόλλητο. Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ ένα την βδομάδα και έχω δει αρκετή διαφορά στα μαύρα στίγματα.

Στην συνέχεια έχω δύο προϊόντα νυχιών από Essence. Το ένα είναι οι σταγόνες για γρήγορο στέγνωμα νυχιών που κάνει όντως αυτό που υπόσχεται σε μόλις 1 λεπτό. Και το δεύτερο είναι το top coat, συγκεκριμένα το better than gel nails. Το λατρεύω απλά αυτό το προϊόν. Στεγνώνει επίσης τα νύχια πολύ γρήγορα, τους δίνει λάμψη τα κάνει να φαίνονται σαν gel και το σημαντικότερο είναι ότι κρατάει το μανικιούρ για τουλάχιστον 5-6 μέρες άθικτο.
Έπειτα έχω και δύο από τις αγαπημένες μου μάσκαρα. Η μία είναι από Essence η I love extreme στην ροζ συσκευασία, η οποία έχει πλαστικό βουρτσάκι και δίνει απίστευτο όγκο. Η άλλη είναι από Maybelline η go extreme. Αυτή είναι με τρίχινο βουρτσάκι και δίνει και αυτή απίστευτο όγκο στις βλεφαρίδες.
Τελευταίο προϊόν μακιγιάζ είναι ένα primer (βάση πριν το foundation) από την εταιρία w7. Θυμίζει αυτό από Sephora, καθώς είναι σιλικονούχο και κάνει κάνει το δέρμα βελούδινο. Μου άρεσε πάρα πολύ, καλύπτει τους πόρους και σίγουρα θα το αναζητήσω ξανά.

Θα κλείσω αυτό το ποστ με δύο αρώματα. Το ένα είναι το Just Cavalli, το οποίο είναι ένα λουλουδένιο, γλυκό άρωμα και είχε πολύ καλή διάρκεια στο δέρμα μου. Το άλλο είναι από Escada το desire me. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό άρωμα με γλυκιές νότες, συγκεκριμένα με μαύρη σοκολάτα και καφέ και οι νότες κορυφής είναι εσπεριδοειφή.

Αυτά λοιπόν ήταν τα empties μου κορίτσια. Ελπίζω να σας άρεσε. Πείτε μου κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά. Θα ήθελα όμως να διευκρινίσω ότι τα προϊόντα που δεν άρεσαν σε μένα δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλά. Απλά δεν έκατσαν καλά στην δικιά μου επιδερμίδα. Σε κάποια άλλη κοπέλα μπορεί να κάνουν δουλειά.
Φιλιά!!!




6 σχόλια:

  1. Ακριβώς όπως εσύ κι εγώ ενώ λάτρεψα το ολική αναδόμηση 5 από L'oreal δεν συμπάθησα καθόλου αυτό με την αργινίνη! Το αναφέρω και στο τελευταίο post μου! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η σειρά ολική αναδόμηση θεωρώ ότι είναι η καλύτερη...φιλάκια...

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η παρουσίαση του post σου! Από τα elvive έχω δοκιμάσει διάφορα κατά καιρούς, πιο πολύ μου αρέσουν οι μάσκες παρά τα σαμπουάν.... από τα νεράκια εννοείτε το bioderma κυρίως γι' αυτό που διαπίστωσες και εσύ ότι βοηθάει την επιδερμίδα μακροπρόθεσμα.... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ στρουμφίτα. Τον τελευταίο καιρό δοκιμάζω την μάσκα από Elvive από την σειρά ολική αναδόμηση και μπορώ ότι μου αρέσει πολύ.Όσο για το bioderma παραμένει με την αξία του στην πρώτη θέση.Φιλάκια....

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο post... Εγώ έχω της Apivita σε scrub και η μυρωδιά του είναι σαν ζαχαρωτό , θέλω να το φάω... είναι βέβαια ήπιο scrub αλλά αρκετά καλό..!!! :) Αξίζει και μόνο για να το μυρίζεις... χαχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...