Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Germany - Haul!!!! (part 2)

Κορίτσια μου γεια σας!!! Τι μου κάνετε;;;
Αυτή την φορά είμαι πίσω με το δεύτερο μέρος του haul, το οποίο περιέχει προϊόντα περιποίησης. Είναι αρκετούτσικα, οπότε πάμε κατευθείαν να ξεκινήσουμε.


Μετά το bioderma αγαπημένο νεράκι micellaire είναι αυτό της Garnier, οπότε και προμηθεύτηκα ένα. Εκεί λοιπόν που ήμουν στο σταντ είδα ότι είχαν το συγκεκριμένο νεράκι και σε travel size συσκευασία. Εκμεταλλεύτηκα το γεγονός αυτό και αγόρασα για να το έχω για τα ταξίδια  μου. Το μεγάλο στα 400ml μου κόστισε 4 ευρώ , ενώ το μικρό 125ml κόστισε 2 ευρώ.

Συνεχίζουμε με δύο προϊόντα περιποίησης προσώπου. Είναι από μία οικονομική γερμανική εταιρία, την balea την οποία βρίσκουμε αποκλειστικά στα καταστήματα DM. Αριστερά βλέπουμε έναν αφρό καθαρισμού προσώπου με άνθη λωτού κατάλληλο για κανονικές και μικτές επιδερμίδες. Μέχρι στιγμής μου έχει αρέσει αρκετά. Το συγκεκριμένο προϊόν κόστισε στα 1,99 ευρώ. Δεξιά είναι μια τονωτική λοσιόν με οξέα φρούτων, κατάλληλη για μικτή επιδερμίδα, η οποία υπόσχεται ότι καθαρίζει τους πόρους. Και αυτή μου κόστισε στα 1,99 ευρώ.

Ένα ακόμη προϊόν από την balea ,το οποίο μου κίνησε το ενδιαφέρον, καθώς γερμανίδες youtubers το έχουν σε πολύ καλή εκτίμηση είναι η αντιρυτιδική κρέμα ματιών με Q10. Είναι χωρίς άρωμα και υπόσχεται ότι συσφίγγει την επιδερμίδα. Η τιμή της είναι στα 3 ευρώ.

Μιας και μου αρέσει να δοκιμάζω συνεχώς καινούρια lip balms, αυτή την φορά είπα να δοκιμάσω ακόμα ένα προϊόν από balea, στα μόλις 0,89 ευρώ. (είχε την τιμητική της η balea)

Αγαπημένο μου κομμάτι της περιποίησης είναι οι μάσκες. Φυσικά δεν παρέλειψα να αγοράσω ορισμένες μιας και τις πέτυχα με μία έκπτωση. Οι τρεις πρώτες μου κόστισαν στα 1 ευρώ η καθεμία και οι υπόλοιπες 0,50 ευρώ η καθεμία.




Δύο ακόμα αρώματα προστέθηκαν στην συλλογή μου. Το άρωμα Si από Armani είναι ένα από αγαπημένα μου, είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που αγοράζω. Είναι ξυλώδες και πικάντικο άρωμα, το οποίο σαν βάση έχει τη βανίλια. Ένα επίσης άρωμα που μου άρεσε πολύ είναι το My από Burberry. Πρόκειται για ένα γλυκό κα λουλουδένιο άρωμα.

Επέλεξα επίσης να πάρω και μία κρέμα σώματος, καθώς έψαχνα μία ιδιαίτερη για πιο ειδικές περιστάσεις. Οπότε επέλεξα να πάρω την αντίστοιχη κρέμα σώματος του αρώματος casmir από chopard. Η μυρωδιά της είναι ανατολίτικη, πικάντικη και  μου αρέσει πάρα πολύ. Την πέτυχα σε μία πολύ καλή έκπτωση και μου στοίχησε περίπου 4 ευρώ.

Την συγκεκριμένη λακ μαλλιών την είχε πάρει η μαμά μου και έτυχε να την δοκιμάσω και μου άρεσε πάρα πολύ. Έχει δυνατό κράτημα και δεν κολλάει καθόλου τα μαλλιά. Οπότε είπα να πάρω και εγώ μία. Η τιμή της ήταν στα 1,50 ευρώ.

 Αριστερά είναι ένα conditioner μαλλιών σε μορφή σπρέι. Το εφαρμόζεις σε βρεγμένα μαλλιά, αφού λουστείς δηλαδή μόνο με σαμπουάν και ύστερα χτενίζεις τα μαλλιά. Υπόσχεται ότι προστατεύει τα μαλλιά από το χειμώνα, καθώς τότε γίνονται λίγο πιο ξηρά. Επίσης υπόσχεται ότι τα ξεμπερδεύει με ένα μόλις χτένισμα. Η τιμή του ήταν στα 1,99 ευρώ. Δεξιά βλέπουμε τα πολυαγαπημένα μας ξηρά σαμπουάν από Batiste. Αυτή την φορά επέλεξα την σειρά xxl volume. Το έχω ξαναδοκιμάσει και κατέληξα πως αυτό είναι το αγαπημένο μου.



 Ολοκληρώνω λοιπόν τις αγορές μου με δύο βερνίκια. Στα αριστερά είναι ένα βερνίκι από την Illamasqua στην απόχρωση Muse. Στη φωτογραφία το δείχνει περισσότερο μπλέ, αλλά στην πραγματικότητα είναι πιο πράσινο. Το πέτυχα και αυτό σε μία έκπτωση και μου κόστισε γύρω στα 8 ευρώ. Τέλος πήρα ένα βερνίκι από την Essie στην απόχρωση haute tub. Είναι ένα μαύρο  με ροζ μωβ ιριδισμούς. Είναι εκπληκτικό, είναι και αυτό που φοράω στη φωτογραφία. Από όταν το πήρα χρησιμοποιώ μόνο αυτό.

Σ΄ αυτό το σημείο λοιπόν έφτασε στο τέλος του το Germany - Haul. Ελπίζω να το απολαύσατε. Τα λέμε λοιπόν σε μία επόμενη ανάρτηση. Μέχρι τότε φιλιά πολλά!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Απολαυστικοτατο haul! Θέλω να δοκιμάσω το si από Armani με βάση την περιγραφή σου πιστεύω θα μου αρέσει...
    Σε έχω κάνει tag θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις!
    http://karamellamou.blogspot.gr/2016/02/tag-2015-was.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι...το άρωμα είναι εκπληκτικό θα σου αρέσει σίγουρα. Σε ευχαριστώ πολύ και για το tag...θα το κάνω σύντομα...φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post! Είδα και ήδη αγαπημένα μου πράγματα και πράγματα που θα ήθελα να δοκιμάασω... Μπορώ να πω πως την τιμή στην οποία βρήκες τις μάσκες τη ζήλεψα λίγο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι...Είναι δυνατόν να αντισταθείς σε τέτοιες τιμές?Αποκλείεται....Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  3. Σίγουρα ήταν πολύ απολαυστικό και αυτό το post... πήρα ιδέες μπορώ να πω.... Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα...να σε ρωτήσω, επειδή και γω χρησιμοποιώ προιόντα της balea. μου τα φέρμει η θεία μου απο Γερμανία...στην ελλάδα μήπως κυκλοφορούν κάπου???οι μασκες και το απολεπιστικο φραουλα είναι τέλειααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν κυκλοφορούν κάπου. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω βρει πουθενά. Μακάρι να τα βρίσκαμε γιατί είναι πολύ αξιόλογα προιοντα και το σημαντικο πολύ οικονομικά.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...