Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Germany - Haul!!!! (part 1)


Κορίτσια μου γεια σας!!!
Τι κάνετε;; Πώς περνάτε;; Αυτό τον καιρό έχω εξεταστική γι΄ αυτό και απέχω λιγάκι από τον κόσμο του blog και γενικότερα από τα social media. Σήμερα λοιπόν είμαι πίσω μ´ένα  haul που σας υποσχέθηκα.
Κατά την διάρκεια των διακοπών μου στην Γερμανία έκανα ορισμένες αγορές, τόσο προϊόντα μακιγιάζ όσο και προϊόντα περιποίησης. Επειδή όμως μαζεύτηκαν αρκετά πραγματάκια είπα να τα χωρίσω σε δυο μέρη. Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω τα προϊόντα μακιγιάζ. Οπότε πάμε να ξεκινήσουμε!!!!

Την συγκεκριμένη παλέτα σας την έδειξα στα αγαπημένα του 2015 και έχω κάνει και ξεχωριστό review εδώ . Μου αρέσει πάρα πολύ καθώς περιέχει γήινα χρώματα, τα οποία εγώ λατρεύω.


Το παραπάνω foundation απ´ ότι γνωρίζω είναι η καινούρια εκδοχή του true match. Άλλαξε συσκευασία, για την σύσταση δεν γνωρίζω αν είναι η ίδια, καθώς δεν έτυχε να δοκιμάσω το true match. Αν γνωρίζει κάποια κοπέλα ας μου πει κάτω στα σχόλια. Πάντως μέχρι στιγμής μου αρέσει πάρα πολύ, καθώς δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα και πραγματικά νιώθεις σαν να μην έχεις βάλει τίποτα. Κόστισε περίπου 8,50 με μία έκπτωση που είχε εκείνο το διάστημα.


Ένα ακόμα foundation, αυτή την φορά από την εταιρία Astor προστέθηκε στην συλλογή μου. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα πολύ, οπότε δεν έχω γνώμη. Το συγκεκριμένο κόστισε περίπου 7 ευρώ.


Το mastersculpt από Maybelline μπήκε στην ζωή μου και πραγματικά μου έλυσε τα χέρια. Από τότε που το πήρα δεν εχω χρησιμοποιήσει κάτι άλλο. Είναι το ιδανικό προϊόν για κοψίματα για κάθε μέρα. Το highlighter που περιέχει  η συσκευασία δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ να πω την αλήθεια, δίνει όμως ένα πολύ ελαφρύ αποτέλεσμα. Η τιμή του ηταν στα 9 ευρώ.


Δεν παρέλειψα βέβαια να ξαναπρομηθευτώ την αγαπημένη μου πούδρα από essence. Προνοώ για να μην ξεμείνω ποτέ.


Συνεχίζουμε λοιπόν με την αγορά άλλης μιας πούδρας που ήθελα πολύ να δοκιμάσω, την σχετικά καινούρια πούδρα της Maybelline για ματ αποτέλεσμα. Οικονομική και αυτή γύρω στα 4,50 ευρώ.


Για την παραπάνω παλέτα με concealer από catrice είχα διχαστεί πολύ. Είχα ακούσει και καλά λόγια και όχι και τόσο καλά . Οπότε ήμουν σε σκέψη. Τελικά όμως της έδωσα μία ευκαιρία και την πήρα. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα βέβαια, οπότε δεν μπορώ να σας πω την άποψή μου. Η τιμή της ήταν στα 3,50 ευρώ.



Φυσικά δεν παρέλειψα να αγοράσω και το αγαπημένο μου concealer από Maybelline από την σειρά fit me και πήρα να δοκιμάσω από Manhattan το wake me up concealer. Η τιμή του fit me ανέρχεται στα 4,50 ευρώ και το concealer από Manhattan μου κόστισε 2,50 ευρώ.


Τελευταία άκουγα συνεχώς για την μέθοδο <<baking>>, να αφήσεις δηλαδή την πούδρα να <<ψηθεί>> στα σημεία που θέλεις να φωτίσεις. Οπότε επειδή ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω την τεχνική αυτή αγόρασα μία πούδρα σε ελεύθερη μορφή από την γερμανική εταιρία P2. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για την τεχνική αυτή πείτε μου από κάτω στα σχόλια για να κάνω μία ξεχωριστή ανάρτηση. Η πούδρα κόστισε 5 ευρώ.


Ένα ακόμη highlighter προστέθηκε στην συλλογή μου. Αυτή την φορά πρόκειται για το night glow από w7. Η συσκευασία του είναι ακριβώς η ίδια όπως είναι το βερνίκι νυχιών. Οικονομικότατο, στα 4 ευρώ.


Την παραπάνω μάσκαρα από essence την αγαπάω απλά. Οπότε πήρα αλλη μία να μου βρίσκετε. Απλά καταπληκτική και μόλις στα 2,50 ευρώ.



Από Essence πήρα και δύο μολυβάκια χειλιών, το νούμερο 15 honey berry και το 11 in the nude. Έχω να πω πως άλλαξαν την συσκευασία τους, συγκεκριμένα το καπάκι και παρατήρησα ότι έχει αλλάξει και η σύστασή τους, είναι αρκετά ξηρά, ενώ αυτά με την παλιά συσκευασία ήταν τόσο βουτυρένια. Οπότε καταλαβαίνετε απογοητεύτηκα λίγο. Η τιμή τους είναι στα 0,95.



Τι ζητάμε εμείς οι γυναίκες από ένα κραγιόν; Να μένει όλο το βράδυ στη θέση του, άθικτο είτε φάμε είτε πιούμε. Είχα ακούσει λοιπόν για τα lip2last gloss από Manhattan ότι είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Οπότε πήρα να δοκιμάσω την απόχρωση 65N. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία από την μία μεριά είναι το χρώμα και από την άλλη είναι αυτό που σταθεροποιεί το χρώμα για να μείνει στα χείλη ώρες. Ήταν πολύ οικονομικό, γύρω στα 5 ευρώ, αν σκεφτείς ότι στα Hondos έχουν περίπου 13 ευρώ.


Η Esssence είχε την τιμητική της αυτή την φορά, καθώς πήρα και ένα eyeliner, το γνωστό liquid ink στην waterproof εκδοχή, στα 2 ευρώ περίπου.


Επειδή το primer που έχω μου τελειώνει, έψαχνα να βρω ένα άλλο. Πολλές γερμανίδες youtubers είχαν να πουν πολύ καλά λόγια για το παραπάνω προϊόν, οπότε είπα να το δοκιμάσω και εγώ. Είναι από μια γερμανική εταιρία την Balea και μου κόστισε στα 6 ευρώ.




Τέλος αγόρασα από ebay ένα σετ πινέλων, το οποίο περιέχει 5 πινέλα για το πρόσωπο και 5 πινέλα για τα μάτια. Ήταν πολύ οικονομικά, γύρω στα 8 ευρώ με τα μεταφορικά. Είναι εξαιρετικά πινέλα, πολύ απαλά και δεν μαδάνε μέχρι στιγμής καθόλου. Να με συγχωρέσετε όμως που είναι λίγο βρώμικα, καθώς δεν είχα χρόνο να τα πλύνω πρώτα.


Αυτές ήταν λοιπόν οι αγορές μου από Γερμανία όσον αφορά το μακιγιάζ. Ελπίζω να σας άρεσαν. Θα ήθελα επίσης να αναφέρω πως οι τιμές των προϊόντων είναι πολύ πιο χαμηλές στη Γερμανία. Η επόμενη ανάρτηση που θα ανέβει θα είναι το δεύτερο μέρος του haul με προϊόντα περιποίησης. Μέχρι τότε φιλιά πολλά!!!


 


























10 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα,καλοφόρετα.Μου έκανε εντύπωση το πόσο φτηνά είναι στη Γερμανία τα ίδια προίόντα που έχουμε κι εδω΄!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Όντως η διαφορά τιμών είναι αρκετά μεγάλη.Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρείς όλα και περιμένω σύντομα και το Νο 2. Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Από βδομάδα θα είναι έτοιμο και το part.2.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες αγορές κορίτσι μου..Και μενα μου εκαναν εντύπωση οι τιμούλες..εδώ εμάς είναι πολύ τσιμπιμένες..!Μου καλάρεσαν και τα πινελάκια..χιχι
    φιλάκια πολλά !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι...τα πινέλα είναι υπέροχα,στα συστήνω ανεπιφύλακτα...φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς όλα!! Αχ τα πινέλα τα λατρεύω.. Φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...