Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

15 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ 2015!!!


Γεια σας κορίτσια!!!! Τι μου κάνετε;; Καλή χρονιά να σας ευχηθώ με υγεία πάνω απ` όλα, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα. Πείτε μου πως και που περάσατε εσείς τις γιορτές. Εγώ όπως ξέρετε ήμουν Γερμανία για τις γιορτές και τώρα επέστρεψα Θεσσαλονίκη.
Σήμερα λοιπόν σας έχω τα 15 αγαπημένα της χρονιάς που μας πέρασε. Διάλεξα τα προϊόντα που αγάπησα περισσότερο το 2015 και σας τα παρουσιάζω παρακάτω:


1.
Το αγαπημένο μου αποσμητικό ever. Δεν το αλλάζω με κανένα άλλο. Υπέροχη μυρωδιά, αίσθηση καθαριότητας και απίστευτη διάρκεια. 

2.
Εξαιρετικό καθαριστικό προσώπου!!! Ο αφρός καθαρισμού από Apivita με ελιά και λεβάντα είναι κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες, καθαρίζει πάρα πολύ καλά και έχει πολύ ωραία μυρωδιά

3.
Τα συγκεκριμένα ξηρά σαμπουάν είναι φημισμένα και όχι άδικα. Κάνουν εξαιρετική δουλειά και οικονομικότατα. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα.

4.
Η ενυδατική σώματος που ξεχώρισα τη χρονιά που μας πέρασε είναι από Yves Rocher με άρωμα βανίλιας. Έχει εκπληκτική μυρωδιά, απορροφάται πολύ γρήγορα από το δέρμα και ενυδατώνει πολύ καλά. Η διάρκειά του είναι επίσης πολύ καλή.

5.
Πρόκειται για ένα λάδι μαλλιών από την loreal. Αν και είναι λάδι δεν λαδώνει καθόλου τα μαλλιά. Απεναντίας τα ενυδατώνει πολύ καλά και τα δίνει μια φυσική λάμψη.

6.
Τι να πω γι΄ αυτό το νεράκι ντεμακιγιάζ. Έχω δοκιμάσει αρκετά και πάντα καταλήγω στο συγκεκριμένο. Αφαιρεί πολύ καλά ακόμα και το πιο βαρύ μακιγιάζ. Είναι λίγο ακριβούτσικο, αλλά αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ.

7.
Αγαπημένο foundation της χρονιάς είναι από Loreal το indeffectible 24h matt. Είναι ένα foundation που προτείνω για πιο λιπάρες επιδερμίδες καθώς προσφέρει ένα ματ αποτέλεσμα. Έχει πολύ καλή κάλυψη χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο.

8.
Αν και την απέκτησα πρόσφατα δεν μπορούσα να μην την βάλω στα αγαπημένα της χρονιάς. Είναι μια παλέτα με γήινες αποχρώσεις, η οποία με βόλεψε πάρα πολύ για τα καθημερινά μου μακιγιάζ. Έχω κάνει και αναλυτικό review για την συγκεκριμένη παλέτα.

9.
Το ρουζ που φόρεσα πολύ είναι από την εταιρία nyx στην απόχρωση peach. Πρόκειται για ένα ροδακινί ρουζ που ροζίζει και λίγο. ¨Εχει εξαιρετική απόδοση χρώματος και πολύ καλή διάρκεια.

10.
Ένα από τα καλύτερα προϊόντα της Essence. Πρόκειται για την διάφανη πούδρα με την οποία σετάρεις το foundation για να έχεις ένα ματ αποτέλεσμα. Απλά εξαιρετική!!!

11.
Αγαπημένο concealer από Maybelline της σειράς fit me. Συγκεκριμένα εγώ έχω την απόχρωση 15. Καλύπτει πάρα πολύ καλά και δεν κάθεται καθόλου στις λεπτές γραμμές.

12.
Πρόσφατο απόκτημα και αυτό και αμέσως μπήκε στα αγαπημένα. Το Mastersculpt από Maybelline είναι ένα προϊόν δύο σε ένα. Περιέχει μια πούδρα για κοψίματα και μία πούδρα highlighter. Είναι ιδανικό για καθημερινά μακιγιάζ, καθώς δεν έχουν έντονη απόδοση.

13.
Τα lipliners από Essence είναι οικονομικότατα, έχουν πολύ καλή απόδοση, πολύ καλή διάρκεια και είναι βουτυρένια. Υπάρχει μεγάλη γκάμα χρωμάτων για να καλύψουν τις ανάγκες όλων.

14.
Φυσικά και θα έμπαιναν στα αγαπημένα του 2015 τα κραγιόν από την velvet matt σειρά της Golden Rose. Συγκεκριμένα χρησιμοποίησα όσο δεν πάει άλλο το νούμερο 07. Πρόκειται για μια ροζ ψυχρή απόχρωση που ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες και είναι ιδανικό για καθημερινά μακιγιάζ, αλλά και με ένα πιο έντονο μακιγιάζ στα μάτια ταιριάζει και για βραδινές εμφανίσεις.

15.
Τελευταίο αγαπημένο του 2015 και άσχετο με την ομορφιά, αλλά δεν μπορούσα να μην το βάλω, είναι η θήκη του κινητού μου. Την αγόρασα από την ΔΕΘ (Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης) και από τότε την έχω λατρέψει.

Αυτά λοιπόν ήταν κορίτσια μου τα αγαπημένα του 2015. Πείτε μου κάτω στα σχόλια τι ξεχωρίσατε εσείς τη χρονιά που μας πέρασε και εμείς τα λέμε σε μια επόμενη ανάρτηση που μάλλον θα ειναι ένα haul από Γερμανία.

Φιλιά!!!











8 σχόλια:

  1. Έχουμε πολλά κοινά αγαπημένα!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι με Υγεία και Αγάπη!
    Θα χαρώ να σε δω κι από το δικό μου blogoσπιτάκι :)
    karamellamou.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα εύχομαι!!!Θα τα λέμε από εδώ και πέρα. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά να έχουμε! Στα αντίστοιχα αγαπημένα του 2015 που έκανα post έχουμε κοινό το bioderma! Γενικά τα καλύτερα για το 2015 για μένα μπορείς να τα δεις εδώ (http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/2015/12/2015.html)
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Καλή χρονιά εύχομαι και σένα με πολλά χαμόγελα.Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Το λαδάκι της L'oreal αγαπημένο..όπως και το σαμπουάν Batiste..
    καλοκοιτάω το Loreal το indeffectible 24h matt αλλα δεν ξέρω πως πάει απο διάρκεια.. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο foundation έκατσε σε μένα πάρα πολύ καλά και η διάρκειά του είναι πάρα πολύ καλή,για τουλάχιστον 6-7 ώρες έμεινε στην θέση του αναλλοίωτο.Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω γιατί δεν έτυχε να το φορέσω παραπάνω ώρες.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. μεγαλη αγαπη το fit me!!! ελεγα να δοκιμασω κι εγω από Loreal το foundation καθως εχω διαβασει τα καλυτερα από παντου αλλα επειδή εχω ξηρη επιδερμιδα το χειμωνα πιστευω θα μ κατσει σαν στοκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτο το fit me!!Νομίζω όμως πώς δεν το φέρνουν άλλο Ελλάδα.Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με. Όσο για το foundation της loreal δεν θα στο συνηστούσα εφόσον έχεις ξηρή επιδερμίδα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...