Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

The Nudes Palette by Maybelline!!!


Κορίτσια μου γεια σας!!!
Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα. Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις γιορτές μαζί με ανθρώπους που σας αγαπάνε και τους αγαπάτε.


Σήμερα είμαι πίσω μ΄ ένα post - review για την παλέτα σκιών της Maybelline ''THE NUDES''. Η συγκεκριμένη παλέτα ήταν το πρώτο πράγμα που αγόρασα μόλις ήρθα Γερμανία, καθώς την βρήκα στα μόλις 10 ευρώ, οπότε ήταν αδύνατο να μην την αρπάξω. Από όσο γνωρίζω στην Ελλάδα την βρίσκουμε στα 15 ευρώ.

Η Maybelline The Nudes περιέχει 12 σκιές σε γήινες αποχρώσεις (καφέ, μπεζ, χρυσαφί). Βρίσκεις διάφορες υφές (ματ, σατινέ, shimmering), με τις οποίες μπορείς να κάνεις διάφορους συνδυασμούς για να πετύχεις τόσο πρωινά όσο και βραδινά μακιγιάζ.




Όσον αφορά τη συσκευασία είναι πολύ βολική για τα ταξίδια. Μ' απογοήτευεσε όμως το γεγονός ότι δεν περιέχει καθρέφτη. Επίσης περιέχει και ένα πινελάκι, βέβαια εμένα προσωπικά δεν με βολεύουν τα πινελάκια που περιέχουν οι συσκευασίες. Στο πίσω μέρος της παλέτας μας δείχνει πως να συνδυάσουμε τα χρώματα σε δυάδες, τριάδες και τετράδες. Πολύ έξυπνη κίνηση.


Πάμε τώρα να δούμε swatches απ' τις σκιές. (Τις έχω εφαρμόσει χωρίς primer)


Τα παραπάνω swatches είναι από την πρώτη σειρά της παλέτας.(Έχω ξεκινήσει από το τέλος της πρώτης σειράς).


Αυτά είναι τα swatches από την δεύτερη σειρά από το τέλος προς την αρχή. 

Όπως βλέπετε έχουν αρκετά καλή απόδοση χρώματος. Οι πιο ανοιχτόχρωμες έχουν λιγότερο καλή απόδοση αλλά χτίζονται. Απ΄ την πρώτη σειρά παρατήρησα ότι η τρίτη σκιά τρίβεται λιγάκι. Όμως οι σκιές ανακατεύονται πολύ καλά και έχουν πολύ καλή διάρκεια ακόμα και αν δεν εφαρμόσετε primer. Γενικά έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη από την συγκεκριμένη παλέτα, καθώς οι σκιές είναι πολύ καλής ποιότητας και έχω μείνει έκπληκτη με την πολύ καλή διάρκειά τους. Είναι μια παλέτα για τα δικά μου γούστα καθώς αγαπώ τις γήινες αποχρώσεις. 

Αξίζει όμως να την πάρει κάποιος;;
Αν διαθέτεις στην συλλογή σου ήδη παλέτες με γήινες αποχρώσεις δεν νομίζω ότι την χρειάζεσαι, διότι δεν θα κάνει την διαφορά. Αν πάλι τώρα ξεκινάς να ασχολείσαι με το μακιγιάζ  ή ψάχνεις μια οικονομική παλέτα τότε η συγκεκριμένη παλέτα θα σε βολέψει σίγουρα. 

Αυτά λοιπόν από εμένα. Πείτε μου από κάτω αν την έχετε δοκιμάσει και ποια είναι η γνώμη σας. 
Φιλιά!!!

4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!! Πολύ όμορφο το post σου με λεπτομέρειες για την παλέτα. Έχω κάνει κ' γω στο παρελθόν review για τη συγκεκριμένη παλέτα... (http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/2015/06/review-nudes-maybelline-palette.html) Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου και καλως σε βρηκα!!! εχω κι εγω τη συγκεκριμενη παλετιτσα! εχει πολύ ωραι χρωματα και για τα δικα μ γουστα. Οι αποδοσεις είναι μια χαρα για μια οικονομικη παλετα με τοσα χρωματα. Μαρεσει απίστευτα το μαυρο που εει για smoky eyes. εμενα με βολεψε και το βουρτσακι της ειδικα από την πλευρα που είναι μικρουλι για την υγρη γραμμη του ματιου. το ότι δεν εχει καθρεφτη δε με απασχολει. το πισω μερος ουτε το προσεξα ποτε. τωρα από το ποστ σου το ειδα. χαχαχα ! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σε σένα!!!Πράγματι η συγκεκριμένη παλετίτσα με έχει βολέψει πάρα πολύ.Δεν υπάρχει μέρα που να μην την χρησιμοποιώ.Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Θα τα λέμε από εδώ και πέρα. Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...