Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

GOLDEN ROSE LIPSTICKS: VELVET MATT + MATT CRAYON LIPSTICKS (swatches and review)



Hello!!!
Σήμερα θ΄ αναφερθώ σε ένα πολύ αγαπημένο  μου κομμάτι του μακιγιάζ, τα κραγιόν. Το post αυτό θα είναι αφιερωμένο στα κραγιόν της εταιρίας Golden Rose και συγκεκριμένα στην σειρά Velvet Matt και Matt Lipstick Crayon. Είμαι σίγουρη ότι πολλές από εσάς τα έχετε δοκιμάσει και έχετε ξετρελαθεί. 
Η σειρά Velvet Matt διαθέτει 33 χρώματα για όλα τα γούστα, από τις πιο ανοιχτές μέχρι τις πιο σκουρόχρωμες αποχρώσεις και η σειρά Matt Crayon Lipsticks διαθέτει 19 χρώματα. Τα Velvet Matt τα βρίσκουμε στην τιμή των 4 ευρώ. Βέβαια έχω ακούσει ότι σε ορισμένα καταστήματα η τιμή τους ξεπερνάει τα 5,6 ευρώ. Τα crayon τα βρίσκουμε στην τιμή των 3,50 ευρώ.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την σειρά Velvet Matt, όπου εγώ στην συλλογή μου έχω 6 αποχρώσεις. Πάμε να δούμε τα swatches:

VELVET MATT LIPSTICK
 Νο 01 
                    


Το νούμερο 01 είναι ένα κλασικό nude χρώμα, το οποίο ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ. Φοριέται από το πρωί με ένα απλό μακιγιάζ μέχρι το βράδυ μ΄ ένα smokey.

No 02




Το νούμερο 02 είναι ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν. Ταιριάζει με τα πάντα και σίγουρα ταιριάζει με όλες τις επιδερμίδες. Είναι ένα ουδέτερο κραγιόν που ροζίζει αλλά και καφετίζει λίγο.

Νο 06




Το νούμερο 06 είναι ένα πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν, άκρως καλοκαιρινό. Είναι εντυπωσιακό και κάνει τα χείλη σας να δείχνουν ζουμερά.

Νο 07



Το νούμερο 07 είναι μία ανοιχτή ψυχρή ροζ απόχρωση. Όπως βλέπετε και από την φωτογραφία κοντεύω να το τελειώσω. Το φοράω σε καθημερινή βάση καθώς ταιριάζει με όλα μου τα μακιγιάζ.

Νο 19





Το νούμερο 19 είναι ένα βαθύ cherry red χρώμα. Υπέροχη απόχρωση, κάνει τα δόντια σας να φαίνονται λευκότερα.

Νο 20


Το νούμερο 20 είναι ένα σκούρο βαθύ κόκκινο με καφέ τόνους. Υπέροχο και στρώνει καταπληκτικά.

 Για τα συγκεκριμένα κραγιόν μόνο καλά λόγια μπορώ να πω. Πρώτον και κύριον είναι οικονομικά. Έχουν εξαιρετική απόδοση με ένα μόλις πέρασμα. Έχουν βελούδινη υφή και έχουν ματ αποτέλεσμα χωρίς να ξηραίνουν τα χείλη, καθώς περιέχουν βιταμίνη Ε. Έχουν αρκετά καλή διάρκεια και επίσης υπάρχει μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων. Η ποιότητά τους είναι πολύ καλή και είναι paraben free. Σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα καθώς μ΄ έχουν εντυπωσιάσει.


MATT LIPSTICK CRAYON

 Απ΄ αυτήν την σειρά έχω στην συλλογή μου μόνο δύο αποχρώσεις. Πάμε να τις δούμε:

Νο 11 

Το νούμερο 11 σάπιο μήλο θα το έλεγα, φοριέται κάθε μέρα, όλη μέρα. Είναι μία απόχρωση που ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες.

Νο 13 


Το νούμερο 13 είναι μία ροζ απόχρωση που καφετίζει, ιδανική για κάθε μέρα. 

Τα Matt Lipstick Crayon είναι οι καινούριες δημιουργίες της Golden Rose. Είναι σε μορφή στυλό και έτσι βολεύουν πάρα πολύ στην εφαρμογή τους, οπότε δεν χρειαζόμαστε καν περίγραμμα. Είναι και αυτά με βιταμίνη Ε και paraben free. Έχουν βελούδινη υφή και ματ αποτέλεσμα. Καλή χρωματική απόδοση και καλή διάρκεια. 

Αυτά λοιπόν κορίτσια μου!!!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά; Θα περιμένω τα σχόλιά σας.
Φιλιά!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα χρώματα Μαρία μου, κάποια τα έχω κι εγώ! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα μολύβια-κραγιόν!

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε τα μολύβια-κραγιόν. Θα σου αρέσουν πολύ. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Από αυτή την εταιρεία δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα... ευελπιστώ στο μέλλον να δοκιμάσω... Τα κραγιόν φοβερά... το μάτι μου κόλλησε στο Νο 20! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα συστήνω ανεπιφύλακτα!!! Θα μείνεις πολύ ευχαριστημένη. Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...