Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Χριστούγεννα στο Μπίλεφελντ!!!


Κορίτσια μου γεια σας!!!! Τι μου κάνετε;;; Χάθηκα λίγο τις τελευταίες μέρες, αλλά είμαι πάλι πίσω για να επανορθώσω. Όπως σας έχω ξαναπεί έχω έρθει Γερμανία για να περάσω τις γιορτές μαζί με τους δικούς μου!!! Κάτι που δεν έχω αναφέρει όμως μέχρι τώρα είναι ότι έχω μεγαλώσει στη Γερμανία. Μέχρι λοιπόν τα 18 μου χρόνια έζησα στο Μπίλεφελντ Γερμανίας. Το Μπίλεφελντ βρίσκεται βορειοανατολικά και έχει περίπου 330.000 κατοίκους.

Το σημερινό blog post θα είναι αφιερωμένο στο χριστουγεννιάτικο Μπίλεφελντ. Τράβηξα κάποιες φωτογραφίες για να πάρετε μία μικρή γεύση από το πόσο όμορφο είναι το Μπίλεφελντ τα Χριστούγεννα.

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο μπροστά από το Δημαρχείο
Διασκέδαση για μικρούς και μεγάλους 








Ποιος μπορεί ν΄ αντισταθεί σ΄ αυτές τις λιχουδιές;;; 




Παραδοσιακά γερμανικά λουκάνικα Γερμανίας τα λεγόμενα <<Bratwurst>> 


Αφού λοιπόν γευτείς αυτό το ωραίο λουκάνικο, ήρθε η στιγμή για ένα ζεστό ζεστό κρασί, το Glühwein. 



Σπιτάκια που πουλάνε διάφορα πραγματάκια. (χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, χειροποίητα κοσμήματα, ζαχαρωτά και πολλά πολλά ακόμη)







Στην καρδιά της πόλης!!! 









 




















Αυτά λοιπόν είχα να σας δείξω, ελπίζω να σας αρέσουν. Πείτε μου και εσείς κάτω στα σχόλια που θα περάσετε τις γιορτές. Τα λέμε σε επόμενο ποστ. Μέχρι τότε να περνάτε όμορφα. 
Φιλιά!!! 

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη Χριστουγεννιάτικη ατμοσφαίρα! Τα φιλιά μου & καλά Χριστούγεννα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ!!!Καλές γιορτές και σε σένα με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...