Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ!!!


Γεια σας, γεια σας!!! Τι μου κάνετε;; Είμαστε σε άκρως χριστουγεννιάτικη διάθεση και το σπίτι μυρίζει πια Χριστούγεννα. Τι σημαίνει αυτό;;; Μελομακάρονα, χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια και πολλές ακόμα λιχουδιές. Σήμερα λοιπόν σας έχω μία πανεύκολη συνταγή για χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια που θα λατρέψουν οι μικροί μας φίλοι αλλά και οι μεγάλοι. Υποτίθεται ότι τα συγκεκριμένα μπισκότα τα φτιάξαμε μαζί με την μαμά μου και την αδερφή μου για τα γενέθλια της αδερφής μου που είναι την Τετάρτη, αλλά αν συνεχίσουμε τις συχνές επιδρομές προς την κουζίνα φοβάμαι πως δεν θα μείνει τίποτα. Ας μην πολυλογώ άλλο. Πάμε να δούμε την συνταγή:


Υλικά:
  • 280γρ. βιτάμ
  • 200γρ. ζάχαρη
  • 2 αυγά
  • 2 βανίλιες
  • 2 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν πάουντερ
  • 600γρ. αλεύρι
  • 1 πρέζα αλάτι 
Εκτέλεση:
Αρχικά κοσκινίζουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ. Στην συνέχεια σ΄ ένα μπολ χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι ν΄ ασπρίσει. Σ΄ αυτό το μίγμα που δημιουργήθηκε προσθέτουμε ένα ένα τ΄ αυγά. Συνεχίζουμε το χτύπημα και  προσθέτουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ, το αλάτι και τις βανίλιες και χτυπάμε μέχρι να γίνει ομοιόμορφη η ζύμη. Τέλος τοποθετούμε τη ζύμη στην κατάψυξη για 20 λεπτά μέχρι να σφίξει. Βγάζουμε μετά από την κατάψυξη και με διάφορα κουπάτ δημιουργούμε σχεδιάκια. Τα τοποθετούμε σ΄ ένα ταψί αφού έχουμε στρώσει πρώτα μία λαδόκολλα και ψήνουμε στους 200 βαθμούς στην αντίσταση για 8 - 10 λεπτά. Εάν θέλετε μπορείτε να τα αφήσετε σκέτα, μπορείτε όμως και να τα στολίσετε όπως κάναμε και εμείς. Φτιάξαμε γλάσο από ζάχαρη άχνη και νερό και προσθέσαμε χρώμα ζαχαροπλαστικής και με ένα πινέλο σιλικόνης αλλείψαμε τα μπισκότα και από πάνω ρίξαμε χρωματιστή τρούφα και διάφορα άλλα που θα δείτε παρακάτω.







Αυτά λοιπόν κορίτσια μου!!! Ελπίζω να σας αρέσουν. Θα περιμένω τα σχόλιά σας.
Φιλιά!!!

1 σχόλιο:

  1. Από την εμφάνιση και μόνο μου τρέχουν τα σάλια... Καλές γιορτές και καλοφάγωτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...