Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Tag: 2015 was...

Κορίτσια μου γεια σας!!! Τι μου κάνετε;;;
Η αγαπημένη μου karamella από το http://karamellamou.blogspot.gr με προσκάλεσε να απαντήσω στις ερωτήσεις του 2015 was... Tag. Είναι το πρώτο μου Tag και γι΄ αυτό την ευχαριστώ πολύ!!!
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε γιατί οι ερωτήσεις είναι αρκετούτσικες...

1. Τι έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ;
Λίγο πριν το τέλος του 2015 δημιούργησα το blog μου!!!

2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι; Θα βάλεις καινούριους φέτος;
 Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα βάλει κάποιους συγκεκριμένους στόχους, δεν συνηθίζω άλλωστε να το κάνω.

3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;
 Επισκέφθηκα τη Γερμανία δύο φορές, καθώς οι γονείς μου βρίσκονται εκεί.

4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015; 
 Να γνωρίσω περισσότερα μέρη...

5. Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί;
Δεν έγινε κάτι το σπουδαίο που να αξίζει αναφορά.

6. Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτησή σου το 2015;
Δεν υπήρχε κάποια συγκεκριμένη κατάκτηση.

7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία σου το 2015; 
Δεν θα έλεγα αποτυχία, αλλά λάθη σίγουρα έγιναν, αρκεί να μαθαίνουμε από αυτά.

8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ; 
Το τάμπλετ μου!!!!

9. Που πήγαν τα περισσότερα χρήματά σου; 
Θέλει και ρώτημα; Σε καλλυντικά!!!!

10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο; 
Είμαι άνθρωπος που με ενθουσιάζει το οτιδήποτε.

11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015; 
Έρχομαι - Γιάννης Πλούταρχος

12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016 τέτοιο καιρό είσαι α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά;
α) πιο χαρούμενη β) το ίδιο γ) πλούσια σε αισθήματα

13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο; 
Θα ήθελα να κάνω περισσότερα πράγματα για μένα και να μην στεναχωριέμαι τόσο για καθετί που δεν αξίζει.

14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015; 
Η αλήθεια είναι ότι δεν είδα πολλές ταινίες τη χρονιά που μας πέρασε, οπότε και δεν έχω κάποια αγαπημένη.

15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό;
Το 2015 ήταν μία από τις χειρότερες χρονιές μου. Το αφήνουμε λοιπόν πίσω και προχωράμε με αισιοδοξία. 

16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015; 
Απλότητα σημαίνει κομψότητα!!!

17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου; 
Νομίζω οι άνθρωποι γύρω μου.

18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε; 
Όλα αυτά που συμβαίνουν μου δημιουργούν στεναχώρια και ταυτόχρονα θυμό.

19. Ποιος σου έλειψε;
Οι γονείς μου, διότι βρίσκονται Γερμανία.

20. Πες μας ένα μάθημα ζωής από το 2015; 
Μην εμπιστεύεσαι ανθρώπους που δεν μπορούν να σε εμπιστευτούν.

21. Ποιοι στίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;
                             Αχ να `ξερες τι δύναμη μου δίνει η δύναμή σου
                             Σαν λες όλα θα γίνουνε κι ακούω τη φωνή σου
                             Σαν λες όλα θα γίνουνε κι ακούω τη φωνή σου
                             Αχ να `ξερες τι δύναμη μου δίνει η δύναμή σου



                              Και κάπου εδώ τελειώνει αυτό το tag. Ελπίζω να σας αρέσει. 
Φιλιά!!! 

5 σχόλια:

  1. Αυτό το 'μην εμπιστεύεσαι ανθρώπους' πρέπει να αρχίσω να το πραγματοποιώ κι εγώ και να σταματήσω να είμαι ευκολόπιστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα...και εγώ γενικά ήμουν πολύ ευκολόπιστη μέχρι που αναθεώρησα και αντιμετωπίζω διαφορετικά τα πράγματα. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2016, πολλές όμορφες στιγμές με Υγεία και Αγάπη!
    Πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. "Μην εμπιστεύεσαι ανθρώπους που δεν μπορούν να σε εμπιστευτούν...." Πολύ σοφή σκέψη!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...