Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ - ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΑΡΩΜΑΤΑ!!!

Να΄μαι πάλι πίσω με μια ανάρτηση μοσχομυριστή...Για μαντέψτε λοιπόν...Μα φυσικά αναφέρομαι στα αγαπημένα μου αρώματα. Αυτά που ξεχώρισα εγώ και ταιριάξανε στα δικά μου γούστα και στο δικό μου δέρμα. Να σας ξεκαθαρίσω επίσης πως δεν τα βάζω με σειρά προτίμησης, καθώς όλα είναι αγαπημένα μου. Ας μη μακρυγορώ άλλο, οπότε πάμε να ξεκινήσουμε.

BLACK OPIUM - YVES SAINT LAURENT


Απόλυτα θηλυκό ανατολίτικο άρωμα. Περιέχει νότες βανίλιας, καφέ καθώς επίσης περιέχει κέδρο και γιασεμί. Είναι ένα άρωμα το οποίο με το που το μυρίζεις αμέσως ξεχωρίζει, διότι δεν κυκλοφορεί κάτι αντίστοιχο στην αγορά απ΄ όσο γνωρίζω. Ίσως είναι οι νότες του καφέ που το κάνει ιδιαίτερο γι΄ αυτό και αν το μυρίσεις μια φορά δεν το ξεχνάς. Έπίσης ν΄ αναφέρω ότι έχει πολύ καλή διάρκεια.

HYPNOTIC POISON - DIOR




Τι να πώ για το συγκεκριμένο άρωμα; Ίσως από τις καλύτερες δημιουργίες!!! Νομίζω δεν υπάρχει γυναίκα που να μπορεί να αντισταθεί στο hypnotic poison. Κυριαρχούν οι νότες βανίλιας, αμυγδάλου και σανδαλόξυλου. Θεωρώ πως δεν πρέπει να λείπει από καμία συλλογή. Συμβουλή: Ένας δυο ψεκασμοί είναι υπέρ αρκετοί, καθώς είναι ένα καθαρά βαρύ και βραδινό άρωμα και δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να προκαλέσουμε πονοκέφαλο στους γύρω μας.

ESTEE LAUDER - MODERN MUSE

Ένα κλασικό σικάτο άρωμα, απόλυτα θηλυκό. Έχει νότες από μανταρίν οράνζ, πατσουλί, κεχριμπάρι καθώς και νότες βανίλιας μαδαγασκάρης και ξύλου. Η διάρκειά του είναι αρκετά καλή.

DOLCE AND GABBANA - THE ONE





Ένα άρωμα που αγοράζω και ξανά αγοράζω!!! Είναι και αυτό ένα βραδινό και αρκετά βαρύ άρωμα οπότε ένας δυο ψεκασμοί είναι αρκετοί. Γλυκό άρωμα θα το χαρακτήριζα, το οποίο περιέχει νότες από λίτσι, περγαμόντο, κρίνο, όμως κυριαρχούν οι νότες βανίλιας.


BURBERRY - MY





Ένα απόλυτα λουλουδένιο άρωμα, παρ΄ όλα αυτά μου βγάζει μια γλυκόξινη μυρωδιά. Πρόκειται για ένα κομψό και διακριτικό άρωμα, το οποίο περιέχει νότες από μάνταριν οράνζ, λεμόνι καθώς επίσης φρέζια και κυδώνι.

Αυτό λοιπόν ήταν το top 5 των αρωμάτων μου!!! Ελπίζω να σας άρεσε και περιμένω και τα δικά σας αγαπημένα. Φιλιά!!!




 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...