Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!!!


Γεια σας κορίτσια...Τι κάνετε;;;; Στολίσατε;;;
Εγώ έχω μπει ήδη σε χριστουγεννιάτικο κλίμα, έχω στολίσει δέντρο, ανυπομονώ να έρθουν τα Χριστούγεννα με λίγα λόγια. Έχω προγραμματίσει και ένα ταξίδι για Γερμανία και μετράω μέρες. Θα περάσω λοιπόν Χριστούγεννα στη Γερμανία με τους δικούς μου. Οπότε καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό..... ΨΩΝΙΑ!!! Φτάνει λοιπόν με την πολυλογία μου. Πάμε να ξεκινήσουμε!!!








Αυτό το μήνα τίμησα δεόντως το αφρόλουτρο της Palmolive από την σειρά Mediterranean Moments. Είναι με argan oil από Μarocco και αμύγδαλο. Έχει καταπληκτικό άρωμα που σε ταξιδεύει. Αυτό που μου άρεσε όμως περισσότερο σε αυτό το αφρόλουτρο είναι ότι με μόλις λίγη ποσότητα δημιουργείται πολύ σαπουνάδα. Οπότε δεν χρειάζεσαι πολύ ποσότητα κάθε φορά.
Μετά λοιπόν το μπανάκι τι χρειαζόμαστε;; Μια κρεμούλα για να μας ενυδατώσει το σώμα!!!
Αυτή που χρησιμοποίησα εγώ είναι η κρέμα σώματος αλλά και χεριών από Dust and Cream με άρωμα καραμέλα. Μυρίζει εκππληκτικά και ενυδατώνει μια χαρά. Το μόνο μειονέκτημα εάν μπορεί να χαρακτηριστεί μειονέκτημα είναι ότι δεν διαρκεί πάρα πολύ. Τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα, αλλά αυτό δεν με ενόχλησε καθόλου.



Τι να πω γι΄ αυτό το προϊόν. Το λάτρεψα!!! Πρόκειται για το καθαριστικό προσώπου από Apivita. Συγκεκριμένα αναφέρομαι στον αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα. Είναι με 92% φυσικά συστατικά, είναι χωρίς Parabens, χωρίς Mineral oil, χωρίς σιλικόνη. Τι άλλο καλύτερο!!! Η μυρωδιά του είναι εξαιρετική και καθαρίζει πάρα πολύ καλά. Με άλλα λόγια <<τρίζει το πρόσωπο από καθαριότητα>> Βέβαια είναι για λιπαρές επιδερμίδες, οπότε εσύ που έχεις ξηρή επιδερμίδα καλύτερα  μην το δοκιμάσεις γιατί θα νομίζεις ότι έχεις κάνει λίφτινγκ με τόσο τράβηγμα που θα νιώθεις αφού πλύνεις το πρόσωπό σου με αυτό. Αλλά για τις λιπαρές επιδερμίδες είναι ότι πρέπει.



Βιάζεσαι να πας κάπου και συνειδητοποιείς ότι το μαλλί σου δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση;; Σου έχω τη λύση: Τα ξηρά σαμπουάν από Batiste!!! Το τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ το cool and crisp fresh. Είναι πάρα πολύ καλό και κάνει την δουλειά που υπόσχεται. Ψεκάζεις λοιπόν το προϊόν στην ρίζα του μαλλιού (μην ανησυχήσεις που θα αποκτήσεις άσπρη ρίζα), κάνεις ελαφρύ μασάζ για να φύγει η ασπρίλα και είσαι έτοιμη.



Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για το μήνα Νοέμβριο είναι από Beauty Line Cosmetics το νούμερο 509. Ένα πολύ ωραίο γκρι χρώμα κατάλληλο γι΄ αυτήν την εποχή. Εξαιρετική απόδοση με μία μόλις στρώση και καταπληκτική διάρκεια.



Τέλος άφησα δύο πρϊόντα μακιγιάζ από την αγαπημένη μας Essence. Πρόκειται για την μάσκαρα I love extreme, η οποία υπόσχεται τρελό όγκο. Πράγματι κάνει αυτό που υπόσχεται. Δίνει πολύ όγκο, τις κολλάει λιγάκι, όμως δεν με ενοχλεί καθόλου γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα που δίνει. Είναι οικονομική, στοιχίζει γύρω στα 3,50 ευρώ και πραγματικά την λάτρεψα
Για τα χείλη χρησιμοποίησα το μολυβάκι της Εssence το νούμερο 05 soft berry. Τι να πω για τα μολυβάκια αυτά. Οικονομικότατα, πολύ βουτυρένια, εξαιρετική απόδοση και καλή διάρκεια. Όλα αυτά με μόλις 1 ευρώ και κάτι. Εγώ χρησιμοποιούσα το μολυβάκι αυτό μόνο του χωρίς κάποιο κραγιόν.

Αυτά είχα να σας πω κορίτσια μου!!! Πείτε μου και εσείς ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα αυτού του μήνα. Έως τότε φιλιά πολλά!!!

2 σχόλια:

  1. Ωραίο το blog σου καθώς και τα αγαπημένα σου! Χαίρομαι που από δω και πέρα θα τα λέμε! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...