Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

It's haul time!!!

Γεια σας γεια σας!!! Σήμερα σας έχω ένα haul post με τις τελευταίες μου αγορές. Δεν είναι πολλά αλλά μιας και είχα όρεξη ν΄ ανεβάσω κάτι είπα να σας δείξω τι αγόρασα το τελευταίο διάστημα. Πάμε λοιπόν να τα δούμε!!!

 Πρόκειται λοιπόν για το σαμπουάν της Loreal από την σειρά Elvive με την δράση αργινίνης. Μαζί με το σαμπουάν επέλεξα να πάρω και το conditioner. Τα προμηθεύτηκα από τον Μασούτη σε πολύ καλή τιμή καθώς είχε -40% σε όλα τα προϊόντα Elvive. Δεν τα χρησιμοποιώ πολύ καιρό, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν όντως κάνουν δουλειά. Αν θέλετε μπορώ να ετοιμάσω κάποια άλλη στιγμή ένα review για τα συγκεκριμένα προϊόντα.



Τη συγεκριμένη βούρτσα την αγόρασα από τα Hondos Center στα μόλις 2 ευρώ. Τη χρησιμοποιώ για κρεπάρισμα και είναι μια χαρά βολική.



 Τα παίρνω και τα ξαναπαίρνω τα παραπάνω βαμβάκια. Είναι οικονομικά, καθώς στοιχίζουν γύρω στα 2 ευρώ και χρειάζομαι ένα μόνο κάθε φορά για να κάνω το ντεμακιγιάζ προσώπου.



Μιας και πλησιάζουν οι γιορτές ήθελα ένα βερνίκι που να μου θυμίζει Χριστούγεννα. Οπότε ποιο θα ήταν αυτό. Μα φυσικά ένα κόκκινο. Η φωτογραφία όμως δεν το δείχνει όπως είναι στην πραγματικότητα. Πρόκειται για ένα καθαρό κόκκινο κατακόκκινο βερνίκι. Το αγόρασα από τα Dust and Cream και συγκεκριμένα είναι από την Beauty Line Cosmetics το νούμερο 759.



Ποια είμαι εγώ που δεν θα δοκίμαζα τα καινούρια κραγιόν σε μορφή στυλό από την Golden Rose. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να πάρω το 11 και το 13. Είναι τόσο μα τόσο ωραία, τα οποία βολεύουν μάλιστα και στην εφαρμογή τους καθώς είναι σε μορφή στυλό. Η Golden Rose έχει βγάλει απίστευτες αποχρώσεις και μάλιστα έχω βάλει ορισμένες στο μάτι μου. Η τιμή τους ανέρχεται στα μόλις 3,50 ευρώ.

Για το τέλος σας άφησα δύο κραγιονάκια από Mac. Αγόρασα λοιπόν το Flat out Fabulous, το οποίο το ήθελα πολύ καιρό. Είναι από την retro matte σειρά και είναι απλά καταπληκτικό. Και ήθελα και μια πιο nude απόχρωση, οπότε προτίμησα το patisserie από την lustre σειρά. Αυτές λοιπόν ήταν οι αγορές μου. Ελπίζω να σας άρεσαν. Φιλιά!!! ,

2 σχόλια:

  1. Περιμένω αποψη για τα elvive οταν με το καλο έχεις ολοκληρωμενη άποψη. Καλά όσο για τα βαμβακακια.Μην το συζητάς. Οικονομικά και πολύ χρήσιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και θα ακολουθήσει review για τα συγκεκριμένα προ'ιόντα. Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...